Is je bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem! Bij Un Papillon bieden we je de mogelijkheid om binnen 14 dagen je bestelling naar ons terug te sturen.

Retourneren

Retourneren is eenvoudig:

Stap 1

Controleer of je aan de voorwaarden voldoet om je bestelling te retourneren
Niet zeker of je retour aan de voorwaarden voldoet? Neem dan contact op met onze klantenservice. Email: [email protected]

Stap 2

Indien je aan de voorwaarden voldoet vul dan het retourformulier in en stuur vervolgens de artikelen inclusief het retourformulier, en je factuur en/of pakbon naar ons retouradres. Het retouradres staat vermeld op het retourformulier.
Het retourformulier kun je hier downloaden

Stap 3

Na ontvangst van de retourzending zullen wij het aankoopbedrag (incl. evt. verzendkosten) terugstorten op jouw bankrekening of creditcard. Het kan maximaal 14 dagen duren voordat het bedrag op je rekening staat.

Product ruilen?

Wil je een product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Voorwaarden

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd indien u uw gehele order retourneert. Als u een gedeelte van uw order retourneert krijgt u het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Houd er rekening mee dat wij retourzendingen alleen in behandeling kunnen nemen als deze in originele staat en – indien redelijkerwijze mogelijk – inclusief labels en verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte artikelen worden niet geaccepteerd. Oorbellen zijn uitgesloten van retourrecht i.v.m. hygiëne.

Zowel de kosten als het risico van verzenden van een retourzending zijn voor eigen rekening. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.

Het is niet mogelijk om online de status van je retourzending te bekijken. Na ontvangst van je retourzending stellen we je zo snel mogelijk op de hoogte.